[rosedu-project] ROSEdu People @ Hackday

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Sat May 19 13:48:25 EEST 2012

2012/5/19 Răzvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com>:
> În afară de obvious lista cu membrii ROSEdu cu date de contact + activități,
> limbaje cunoscute, interese, etc cu link-uri catre social thingies, nu știu
> ce alte funcționalități mai pot fi adăugate.

Cheie mi se par o listă de persoane cu informații de contact și o
listă de activități (aproape implementate) + editarea facilă.

Activitățile și persoanele pot fi legate prin diferite relații
(mentor, responsabil, susținător).

Funcționalități fancy:
- timeline activități; timeline implicare
- person of the day - evidențierea pe homepage-ul people a unui profil
ales quasi aleator
- badges
- achievements

Alex