[rosedu-project] [Summer-School] Organizare

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Wed May 2 23:35:57 EEST 2012

Salut,

În urma întâlnirii din 27.04.2012[1] am ajuns la niște targeturi în
ceea ce privește organizarea.

Programul se va desfășura pe o perioadă de două săptămâni (8 ore * 10
zile), având o programă asemănătoare cu cea a CDL. Am decis că vor fi
zile separate pentru prezentări și hackathoane și că în mare vor fi 3
tipuri de prezentări[2].

Următorul pas este să decidem cum integrăm prezentările decursul unei
zile. Momentan sunt câteva întrebări[3] la care trebuie să aflăm
răspuns (tot pe acel document) pentru a putea face o planificare
exactă. Odată cu stabilirea unui curriculum și cunoașterea
intervalelor orare în care pot fi ținute prezentări vom realiza și
programul complet al Summer-School.

Pentru proiecte, avem un template rough[4] pe care îl vom distribui
posibililor mentori.

Sorina și Mihai.

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/document/d/1NV2UukitLosSev7lhuZ60N9pACekg7q3mbdRquYLeFk/edit
[2] https://docs.google.com/a/rosedu.org/document/d/1ohlvTcMv0AP5Si8aYvp1wKVge2tx9SuEu9SqxPPJL7E/edit