[rosedu-project] Inscriere studenti participanti Summer Workshops

Gabriel Voicu gvoicu at rosedu.org
Thu Jun 14 13:17:05 EEST 2012

Salut,

Asa cum stiti, vara aceasta se desfasoara Summer Workshops, printre care si cele de Algoritmica.
Cum credeti ca ar fi mai OK sa centralizam studentii?
Eu momentan am creat un Google Group pentru prezentatori, ca sa comunicam mai usor intre noi in caz de nevoie.

Ii adaug si pe studenti in Google Group, daca acestia se inscriu, sau vreti sa facem un mailing list separat sub domeniul
ROSEdu, sau sa ii inscriem automat intr-o lista deja existenta (rosedu-general)?

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665