[rosedu-project] [members] Fwd: Lansare ROSEdu Summer Workshops

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat Jun 9 19:34:01 EEST 2012

Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> A sosit momentul să lansăm oficial ROSEdu Summer Workshops.
> Prin aceasta îi rog pe cei care au acces la forumurile de pe cs.curs
> să dea mai departe mesajul de promovare de aici [1]
>
> Camelia am înțeles că se ocupă de promovarea pe rețelele de socializare si
> de pus link pe prima pagina a site-ului rosedu (multumim Camelia)
>
> Orice altă formă de promovare este binevenită.
>
> [1] http://swarm.cs.pub.ro/~razvan/wiki/promovare#rosedu_summer_workshops

Done la:
* Anul 1 USO
* Anul 3 RL
* Anul 3 SO
* Trimis e-mail către Traian Rebedea pentru anul 2 PA
* Contactat LSE

Recomand un e-mail și pe rosedu-general: e bine să apară acolo, cu
încurajarea membrilor comunității să promoveze sau să dea mai departe.

De asemenea, o persoană cu blog (cough, MM, cough) trebuie să scrie un
post care să apară și pe planetă[2]. Nu voi publica anunțul pe site-ul
blog.acs.pub.ro, pentru că este ceva mai degrabă ROSEdu-related, fără o
implicare activă din partea facultății.

[2] http://planet.cs.pub.ro/

Răzvan