[rosedu-project] [members] Lansare ROSEdu Summer Workshops

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Thu Jun 7 11:34:54 EEST 2012

2012/6/7 Gabriel Voicu <voicu_gabriel at ymail.com>:

> Scuze, nu stiu exact la ce document te referi. Te referi la acel formular?
> Daca da, nu l-am completat inca pentru ca am crezut ca e ceva mai mult
> informativ. Daca voi aveti nevoie de informatiile de-acolo, il completez acum. :-)

Vroiam doar sa zic ce oameni vor veni sa sustina prezentari. Uita-te
pe prima pagina. Am zis ca va consta in intalniri saptamanale cu
experti in domeniu la care se discuta rezolvarea unor probleme celebre

Daca ai cont rosedu (sigur ai) ai acces la workshops si poti sa mai
editezi tu pe site. Fa-l atractiv :)

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu