[rosedu-project] Premii Workshop Algoritmica + Lista de discutii studenti

Gabriel Voicu gvoicu at rosedu.org
Fri Jul 6 18:37:12 EEST 2012

On Jul 6, 2012, at 18:08, Laura Vasilescu <laura at rosedu.org> wrote:

> Hm, câți participanți sunt? Adică câte tricouri ar trebui?

Pai ar depinde de cate tricouri ati putea face voi. Eu ma gandeam la ceva de genul, primii 5 - 10, dar in functie de parerea voastra pot fi mai multe sau mai putine.

> Cred că am putea face niște tricouri cu ROSEdu și ceva legat de
> algoritmică acolo unde le-am făcut pentru WebDev și OSSS. Rămâne de
> discutat eventual pe lista de consiliu. Singura problemă ar fi că la
> celelalte workshop-uri nu s-a dat nimic, însă workshop-ul de
> algoritmică pare să dureze 2 luni de zile (oamenii se atașează în
> atâta timp, ar putea fi rezonabil).

In principiu va dura mai mult, intr-adevar, iar comparativ cu celelalte workshop-uri noi vom avea si o organizare pe echipe a studentilor pe care ii putem contoriza in functie de raspunsurile pe care le ofera, creand un fel de "joc" la finalul caruia sa putem sa le acordam cateva premii mici (mai mult de forma, dar sa fie ceva acolo)

Motivatia principala pentru crearea unei astfel de structuri a fost dorinta noastra ca toti studentii sa se implice activ in cadrul workshop-ului.

> Legat de swag de Google trebuie văzut ce mai există și discutat cu AJ
> și Adrian. E swag-ul lor ca ambasadori, nu swag-ul ROSEdu. :)

Ok, voi vorbi si cu ei. :-)

> Cred că o listă de discuții ar fi optimă. :P
> Valentina se ocupă de astfel de liste de discuții. (valabil și pentru
> cei de la kernel :P)
> Sugerez ca după aceea să vorbiți cu site at rosedu.org să le adauge pe
> lists.rosedu.org :)

Ok, will do.