[rosedu-project] Premii Workshop Algoritmica + Lista de discutii studenti

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Fri Jul 6 18:08:49 EEST 2012

Hello,

2012/7/6 Gabriel Voicu <voicu_gabriel at ymail.com>:
> Pentru a face acest proces mai interesant, ma gandeam ca am putea ca al finalul cursului sa dam cateva tricouri cu ROSEdu studentilor care majoritar au dat cele mai bune solutii (5-10 tricouri) + ceva swag de la Google (daca mai exista asa ceva). Credeti ca e posibil acest lucru?

Hm, câți participanți sunt? Adică câte tricouri ar trebui?
Cred că am putea face niște tricouri cu ROSEdu și ceva legat de
algoritmică acolo unde le-am făcut pentru WebDev și OSSS. Rămâne de
discutat eventual pe lista de consiliu. Singura problemă ar fi că la
celelalte workshop-uri nu s-a dat nimic, însă workshop-ul de
algoritmică pare să dureze 2 luni de zile (oamenii se atașează în
atâta timp, ar putea fi rezonabil).

Legat de swag de Google trebuie văzut ce mai există și discutat cu AJ
și Adrian. E swag-ul lor ca ambasadori, nu swag-ul ROSEdu. :)

> O alta chestie ar fi faptul ca am vrea sa ii avem pe toti studentii intr-un mailling list. Unde credeti ca e mai OK sa facem acest mailing list? Putem crea o lista pe domeniul ROSEdu, sau fac un Google Group?

Cred că o listă de discuții ar fi optimă. :P
Valentina se ocupă de astfel de liste de discuții. (valabil și pentru
cei de la kernel :P)
Sugerez ca după aceea să vorbiți cu site at rosedu.org să le adauge pe
lists.rosedu.org :)

Laura