[rosedu-project] Sala pentru Workshop-ul de Algoritmica

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Jul 3 13:21:15 EEST 2012

2012/7/3 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Mă pot ocupa eu. Îmi trebuie date și ore în care să rezervăm o sală. De
> ce nu sala EC002 sau EC102? Fiecare dintre cele două are 48 de locuri,
> este mai răcoroasă, are acces mai facil la proiector (nu are dulap) și,
> fiind mai mică, se comunică mai ușor.

Cred ca Gabi vrea orice sala incapatoare de curs cu un proiector. Daca
poti face rost de una din acelea e foarte bine...

Din punct de vedere al datelor le gasesti la [1], in principiu este
fiecare sambata incepand cu 7 iulie si terminand cu 25 august
(momentan) intre orele 10-14, acum daca vor mai aparea modificari aia
e situatia.

[1] http://workshop.rosedu.org/wiki/calendar#algoritmica

--
Cu stimă,