[rosedu-project] Sala pentru Workshop-ul de Algoritmica

Gabriel Voicu gvoicu at rosedu.org
Tue Jul 3 10:16:51 EEST 2012

Salut,

In momentul de fata la Workshop-ul de Algoritmica avem peste 40 de inscrisi, asa ca o sa avem nevoie de o sala mai mare decat cele de laborator.
Eu ma gandeam la EC 004 sau EC 105 si am avea nevoie de aceasta sala in fiecare sambata incepand cu sambata aceasta (7 iulie), in intervalul 10:00 - 14:00 (+/- jumatate de ora).

Ati putea sa ne ajutati cu rezervarea salii, sau stiti cu cine as putea sa vorbesc in legatura cu aceasta problema?

Numai bine!

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi