[rosedu-project] Curs de Android în toamna aceasta! :)

Gabriel Voicu gvoicu at rosedu.org
Fri Aug 31 03:38:38 EEST 2012

On Aug 31, 2012, at 3:13 AM, Alexandru Juncu wrote:

> Gabi haz a point. By the way... parcă discuția era să fie organizat
> doar WebDev în toamnă și CDL în primăvară. Așa este?

Dap, asa e, sorry am uitat. :-) In continuarea ideii, tot pe primul semestru vor fi si Linux Install Fest si
(sper sa nu gresesc) Tech Talks.

Am putea in prima saptamana sa facem anunturi cu toate aceste evenimente pentru a crea un buzz,
urmand ca fiecare echipa din aceste proiecte (WebDev, cursul de Android, Linux Install Fest si Tech Talks)
sa-si faca promovare in plus daca vor considera.

Gabi