[rosedu-project] Curs de Android în toamna aceasta! :)

Gina Dobrescu dobrescu.gina.adriana at gmail.com
Fri Aug 31 00:56:49 EEST 2012

2012/8/31 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>

> OT: încercă să dai reply cu inline/bottom posting (I know, I hate it
> too) că altfel o să sară cineva pe tine :P
>
> Doar să aveți grijă să nu se ajungă în sesiune cu cursul. Dacă începe
> pe 20 oct, ar fi cam la limită.
>
> 4 ore curs+lab e cam stilul CDL/WebDev.
>
> La CDL, oamenii erau împărțiți pe echipe și lucrau la câte un proiect.
> La WebDev cred că toți făceau aceeași chestie (chiar era ca un lab) și
> cred că la sfârșit a fost un hackathon pe echipă. Cred că a doua
> variantă se pretează mai bine. Bine, eu vorbesc aici, dar nu știu ce
> aveți deja în minte. Please do share.

> [...]

Sper că așa e ok. :)

Într-adevăr, 20 octombrie este la limită, nu se va ajunge în sesiune cu
cursul, ne-am gândit la asta. Primele 2 săptămâni le rezervăm pentru
promovare, respectiv interviuri.
Participanții vor fi impărțiți în echipe și vor lucra la diferite proiecte
propuse de noi.

Thanks for the tips, cu siguranță o să profităm de sfaturile și experiența
celor ce au ținut celelalte cursuri. :)

--
Gina