[rosedu-mafia] ROSEdu Mess - take 1

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Sep 29 22:38:04 EEST 2014

Hello,

Cum lista a fost moartă o foarte mare bucată din zi, runda numărul 2
din joc se termină mâine la 23:55 (în loc de azi).

Nu uitați să-mi trimiteți pe privat vot cu cine linșați (devine public
după ce se termină runda) și ce alte activități vreți să mai faceți cu
rolul vostru. De asemenea, nu uitați să nu muriți de foame dacă nu
postați 2 zile consecutiv pe listă (exceptând cazul în care sunteți
răniți și trebuie să tăceți din mecanica jocului :P )

> Mesaje de la omu' negru...

Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to
learn." -- Atlas Shrugged.