[rosedu-mafia] ROSEdu Mess - take 1

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Sep 29 00:31:19 EEST 2014

Poveste:

La câteva minute după miezul nopții, toată lumea obosită după prima zi
de activitate în acest colț uitat de lume. Deodată, se aude vocea
Laurei țipând. Primul care ajunge în camera ei este Marius dar nu o
găsește decât pe Laura. În timp ce ea explica că a văzut niște oameni
cu cagule care voiau s-o omoare, Marius este înjunghiat din spate.
Laura aruncă cu veioza spre ușă, sperând să dea în atacatorul lui
Marius (crezând că e unul dintre criminali) dar îl lovește tot pe
Marius. Simultan, Nicu vede veoiza lovindu-l pe Marius și-l aruncă pe
acesta la pământ acuzându-l că ar fi un criminal. Între timp se adună
toată lumea în fața camerei Laurei. Marius promite și jură că nu era
criminal și este lăsat în pace, mergând pe mâna naturii: "dacă moare
poate era criminal, dacă nu poate nu." (în acest colț depărtat de
civilizație se pare că lumea revine la misticism). Marius e dus în
camera lui și lăsat acolo.

În timp ce se retrăgeau spre camera lor, Alex Tudorică, Vlad Dogaru și
Vali Ilie observă un corp căzut la podea. Aparent, Răzvan s-a
împiedicat de ceva și a căzut pe scări sau a fost împins. Din
fericire, nimeni nu este grav rănit, Răzvan va trebui să stea în pat
ziua următoare ca să-și revină.

A doua zi, Marius iese din camera lui, sănătos, ca și cum nimic nu
s-ar fi întâmplat. Totuși, cineva foarte atent ar observa o mică
schimbare în stilul vestimentar și în coafură.

În final, prima noapte în cabană a trecut fără alți morți exceptând
cabanierul și nevasta lui.

Voturi de linșat:

* Călin Cruceru: 1: Mariana Mărășoiu
* Mădălina Hristache: 2: Andrei Duma, Iulian Stană
* Vali Ilie: 2: Călin Cruceru, Iulian Radu
* Vlad Dogaru: 1: Valentin Goșu
* Laura Vasilescu: 2: Adrian Nițu, Marius Ungureanu
* Valentin Goșu: 1: Vlad Dogaru
* Marius Ungureanu: 3: Nicu Bădescu, Laura Vasilescu, lobby de la cineva
* Mariana Mărășoiu: 1: Mădălina Hristache

Rezultate:

* Marius e înjunghiat din spate dar nu moare, este iertat de grup după
ce-i convinge că nu e rău și-și schimbă perspectiva, rămâne în viată.
* RR e rănit și va sta în pat tura următoare
* Laura suferă un atentat din partea black hackers, nu-i vede dar
realizează că trebuie să se protejeze în această lume crudă. Își
schimbă filosofia de viață

Persoane rămase în viață:

* Alex Tudorică
* Andrei Duma
* Călin Cruceru
* Iulian Radu
* Iulian Stană
* Mariana Mărășoiu
* Mădălina Hristache
* Nicu Bădescu
* Nițu Adrian
* Răzvan Rughiniș (rănit, nu poate să-și exercite rolul tura următoare)
* Valentin Goșu
* Vali Ilie
* Vlad Dogaru

* Laura Vasilescu (primul rol rezervă :P)
* Marius Ungureanu (al doilea rol rezervă :P)

> Dormea întors amorul meu de plumb
> Pe flori de plumb, si-am inceput să-l strig --
> Stam singur lângă mort... si era frig...
> Si-i atirnau aripile de plumb.
>
> (Delir de la foame)

Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to
learn." -- Atlas Shrugged.