[rosedu-mafia] ROSEdu Mess - take 1

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Sep 28 15:01:27 EEST 2014

On Sun, Sep 28, 2014 at 7:56 AM, Adrian Nițu <adrian.nitu.92 at gmail.com> wrote:

> What is the official positon regarding private discussion?
> Doar cei ce fac parte din un grup mai mare?

Dap, discuții în privat doar în cadrul grupurilor, nu-i știți pe
ceilalți și nu cred că vreți să vorbiți cu cel care trebuie să vă
omoare. So, cam toate discuțiile sunt în public.

Pentru efectul de turmă, puteți declara că votați cu cineva aici dar
nu contorizez decât voturile din privat (deci puteți minți în public
dacă vreți).

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to