[rosedu-mafia] ROSEdu Mess - take 1

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sat Sep 27 15:12:12 EEST 2014

Btw, pentru că e weekend și activitate mai slabă, rundele de weekend
țin 2 zile (deci deadline-ul de vot/activitate e mâine). O să vă dau
mail individual mai spre seară/mâine dimineață să vă anunț dacă ați
uitat să votați.

> Tare mi te bucuri să mănânci carne de om.  Mi se pare suspect.
>
> Prunele astea uscate și iaurtul expirat alaltăieri îmi sunt de ajuns
> mie.  Atâta doar să țineți mereu o baie liberă, pentru siguranța voastră
> și a mea.
>
> Vlad

Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to
learn." -- Atlas Shrugged.