[rosedu-mafia] ROSEdu Mess - take 1 - dubla 3

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Wed Oct 1 17:26:45 EEST 2014

Eu cred ca te inseli amarnic, omenii sunt ocupati sa supravietuiasca...
Mai este un pic si vine Mos Craciun, iar noi trebuie sa supravietuim!!

Liniile noastre de comunicare sunt distruse, nu avem cum sa ne gandim la
studiu si
in plus in camera sunt tot felul de dubiosi care mor de foame si sunt pe
cale sa atace...

Pana se linistesc apele eu o sa ma ascund dupa semineu, e cald si intuneric
si astfel
o sa fiu observat mai greu.

În data de 1 octombrie 2014, 17:00, Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com

O zi buna,