[rosedu-mafia] [2] Scufița Roșie și lupii cei răi

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Dec 29 16:36:46 EET 2011

2011/12/28 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:
> Cu multă părere de rău, și gânduri însângerate... sătenii noștri
> purced spre înmormântarea festivă a dragului de MM.
>
> Cu toate că au încercat să găsească criminalul, bravii satului nu au
> reușit să se pună de acord asupra unui făptăș anume. Așa că au lăsat
> cu toții să treacă ca și neobservată moartea cruncenă a lui MM.
>
> E noapte... până mâine dimineață la ora 11:00. Aștept acțiuni pe mail privat...

Povestitorul a fost în vacanță (nu e curent în regie :P).

Cu toate că sătenii credeau că moartea lui MM a fost doar o
întâmplare, iată că și în noaptea ce tocmai a trecut a avut loc o
crimă. Lângă mormântul cu flori a lui MM, sătenii au găsit trupul
neînsuflețit al tinerei Valentina.
Urlete, țipete... toată lumea este revoltată. Toată lumea întreabă în
stânga și în dreapta, mai puțin Adrian care a fost violat în această
cruntă noapte.

Cu doar 8 săteni rămași în viață, este nevoie de 5 voturi pentru a
linșa un potențial criminal.

1. Alexandru Juncu
3. Alex Tudorică
5. Andrei Petre
6. Adrian Scoică
7. Răzvan Ghițulete
8. Dragoș Dena
9. Victor Cărbune
10. Vali Dobrotă

P.S. Noaptea trecută nu am primit acțiunile din partea tuturor!
Ziua se termină mâine (30 decembrie) la ora 22:00.

--
Laura