[rosedu-mafia] [2] Scufița Roșie și lupii cei răi

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Wed Dec 28 21:04:15 EET 2011

2011/12/28 Valentin Dobrota <valydo at gmail.com>

> Noaptea a trecut repede, deci asasinii s-au miscat repede, deci sunt
> printre noi. Adica unul dintre Adi, Tina, Andrei, AJ-violat, Alex.
> Cum AJ nu se poate apara si ar fi cam unfair, raman Adi, Tina si Andrei,
> AlexT.
> Mergand si pe ideea lui Adi, asasinii ar putea sta calmi, ca daca nu
> moare nimeni tot e mai bine decat sa riste sa moara de-al lor (s-ar
> putea injumatati numarul lor), dar nici prea calmi. Tina pare-se ca
> are stilul unui taran care nu stie ce si cum, Adi e pe sistem, Andrei
> seems to know his shit.
> [...]
:))
stilul unui assasin :P tu ai fost cel care a intrebat cati asasini sunt,
miscare tactica pe care orice asasin bun o face, astfel induce restul
populatiei in eroare sa creada ca el nu are nici o idee. Ca sa te
"camuflezi" si mai bine ai si propus sa amanam noaptea :) Lucru pe care
oamenii l-ar percepe nu ca pe o miscare pe care nu o face un asasin, dar
totusi pentru voi era un avantaj daca runda aceasta se omora cineva care nu
era de-al vostru.

+Valentin

--
Tudorică Constantin Alexandru