[rosedu-mafia] [2] Scufița Roșie și lupii cei răi

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Tue Dec 27 22:09:02 EET 2011

* ceilalți oameni care n-ați vorbit deloc ce faceți? Victor, Dragoș,
Tudorică?* Valentina, de ce votezi pt Adrian? Ar ajuta foarte mult să
spuneți și motivul pt care votați persoana.
2011/12/27 Valentin Dobrota <valydo at gmail.com>:
> Come on, get in the spirit of the drunken people...

Fuck, dar eu cu cine votez? eu sunt de părere că cei care au vorbit
despre beție ori se distrau ori sunt mafioți care încercau să găsească
ceva despre care să vorbească..Deși nu e deloc mare lucru, poate fi
greșit, e singurul lucru de care mă pot lega momentan.

Și mai cred că mafioții sunt mai activi pe listă pt că se simt <100%
în largul lor...dar nu știu cu cine să votez - e totally random; mai
aștept.

--
Andrei Petre