[rosedu-mafia] [2] Scufița Roșie și lupii cei răi

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Tue Dec 27 12:22:53 EET 2011

2011/12/27 Valentin Dobrota <valydo at gmail.com>:
> Eu zic sa votam cu cea mai inactiva persoana. It only sounds fair.

Dacă nu zice nimic până atunci și nu e nimeni extrem de suspect,
sigur. Altfel, poveștile cu beție nu prea ajută, dar, la început când
nu știi nimic, cred că sunt binevenite :P.

Nu vor mafioții să se predea? Ar fi mult mai simplu. Presupun că sunt
2 sau, poate laura s-a gândit să fie mai interesant jocul, 3 mafioți.
Deci am putea da cu banu și să avem șanse destul de mari de reușită
:)).

--
Andrei Petre