[rosedu-mafia] [2] Scufița Roșie și lupii cei răi

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Mon Dec 26 21:40:15 EET 2011

2011/12/26 Alexandru Juncu <alexandrujuncu at gmail.com>:
> [...]

Erm, mă gândeam acum că dacă acțiunile sunt îndeplinite înainte de
termen... am putea începe etapa următoare mai devreme... Că n-are sens
să ținem jocul blocat.

Deci dacă trimiteți acțiunile toți în seara asta înainte să merg eu la
culcare, putem începe ziua :D (care se termină la ora 23:00) mâine.
Iar dacă pe timpul zilei vă hotărâți să linșați mai devreme pe cineva,
putem începe noaptea mai devreme (care dacă iar dați toate acțiunile
mai devreme... începe mai devreme...) etc.

Să păstrăm ritmul jocului. Dar doar dacă toți dau acțiuniile.

--
Laura