[rosedu-mafia] [2] Scufița Roșie și lupii cei răi

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Mon Dec 26 21:25:43 EET 2011

Aloha!

Bine ați venit la al doilea joc mafia în cadrul comunității ROSEdu.

Participanții acestul joc sunt(în ordine aleatoare):
1. Alexandru Juncu
2. Mihai Maruseac
3. Alex Tudorică
4. Valentina Manea
5. Andrei Petre
6. Adrian Scoică
7. Răzvan Ghițulete
8. Dragoș Dena
9. Victor Cărbune
10. Vali Dobrotă

Regulile jocului

1. Jocul se va desfasura dupa regulile impuse de mine :D

2. E posibil să gresesc. Daca credeți că am greșit vă rog să îmi
atrageți atenția. Dacă aveți o nelămurire care nu poate fi postată pe
listă (sau de care nu sunteți siguri că poate fi postată) vă rog să mă
contactați prin mail.

3. Nu aveți voie să citați comunicațiile directe cu mine sau cu alți
jucători (dacă rolul vă permite asta). Se aplică și pentru mesajul cu
rolul primit de la mine. Cine încalcă regula e eliminat.

4. Nu puteți să discutăți jocul înafara listei de discuții decât dacă
rolul vă permite. Dacă rolul vă permite, este obligatoriu să mă
includeți și pe mine la CC :P

5. Pentru a ține mai ușor contorizarea voturilor votați cu Vot: Gigi
Becali și când schimbați un vor cu -Vot: Gigi Becali urmat de vot
normal. Tot pentru ușurință vă rog să puneți votul la sfârșitul
mesajului.

6. Pentru a elimina pe cineva este nevoie de majoritate simplă
(jumătate + 1). Dacă nu se ajunge la majoritate la termenul limită,
nimeni nu este eliminat.

7. Odată ce s-a ajuns la majoritate, nu mai contează următoarele
voturi/schimbări de vot.

8. Odata ce ai fost eliminat nu ai voie sa mai postezi nimic.

9. Jocul va avea faze fixe. Noaptea începe la ora 23:00 și ziua la 11:00.

10. Activiatea e necesara pentru desfasurarea buna a jocului.

Pupici,
--
Laura