[rosedu-mafia] Ziua 3

Ghitulete Razvan razvan.ghitulete at gmail.com
Tue Jun 30 02:06:41 EEST 2009

2009/6/28 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>

> Sergiu:
>
> Cu 8 în viață e nevoie de 5 voturi.
>>

> Mai e o oră (a se citi zi) până soarele va apune. Doar 5 dintre noi am
> votat, deci deadline-ul nu se va muta însă în ritmul acesta în noaptea ce
> urmează va mai murii încă un om nevinovat fără ca noi să facem ceva.
> Oameni buni, ce-i cu voi? Înţeleg că MM era un ucigaş în serie şi că toate
> crimele comise le punem pe seama lui, dar pe MM cine l-a omorât?
>
> --
> Laura.

Scuze pentru absenta indelungata, ELTH stuff(da laura am fost ocupat cu
sesiunea, so i didn't conceive a masterplan for conquering the world). Desi
ma
asteptam ca in momentul intoarcerii sa fie oarecum treburile destul de clare
iar
scoaterea in fata justitiei a faptasilor sa fie o simpla procedura, observ
cu o oarecare
mahnire ca pe langa faptul ca nu s-a avansat deloc,  este o confuzie si mai
mare( datorata celor 2 liste paralele, care fac destul de greu de urmarit
discutia). In aceste conditii ma vad nevoit sa nu votez pe nimeni astazi,
dovezile
fiind neconcludente, iar decat sa mai moara inca un om nevinovat mai bine
asa.

Vot: NULL