[rosedu-mafia] Ziua 3

Marius Latu marius.latu at gmail.com
Fri Jun 26 23:34:10 EEST 2009

On Fri, 2009-06-26 at 23:20 +0300, Roxana Murarus wrote:
> Salut, îmi pare rău că am dormit până târziu. :P
>
> Nu-mi vine să cred că MM era criminal în serie şi îmi pare rău că teoria
> mea referitoare la Alex Ef. şi Vlad s-a dovedit a fi nefondată.
> Cred că Marius Latu are ceva de ascuns pentru că voteaza tot timpul după
> "majoritate". Nu cred că un consătean care nu are nimic pe conştiinţă ar
> fi atât de dezinteresat în a face dreptate si a găsi criminalul.

Măi..prima zi am votat cu MM pentru că așa am crezut. A doua zi l-am
votat tot pe el inițial și apoi mi-am retras votul pentru că mi s-a
părut că atitudinea lui s-a schimbat și am crezut că m-am înșelat. A
urmat o perioadă în care am lipsit și când m-am întors deja cam tot ce
era de argumentat se argumentase. În consecință am votat conform
majorității, menționând de data asta, din lipsă de orice idee clară merg
pe mâna mulțimii.

Cât despre Laura, nu pot să i-o iau în nume de rău..așa e stilul ei; la
fel..argumentarea lui Lucian este cât se poate de logică..dar tu ești
mult prea hotărâtă pentru "simplu sătean". În vreme ce toată lumea se
mulțumește să facă supoziții, tu acuzi direct. E o atitudine tipică
pentru cineva care ar fi asasin, adică ai ocazia să scoți pe cineva pe
simplu motiv că nu scrie romane despre deciziile pe care le ia.

Ești mult prea brutală în modul cum ai abordat situația; în consecință:

Vot: Roxana Murarus