[rosedu-mafia] Ziua 2

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sun Jun 21 20:38:27 EEST 2009

2009/6/21 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:
> În micuţul sătuc întunericul se lăsa... Decizia fusese luată. Cineva trebuia
> acum să îl ucidă pe micul bibliotecar.
> Desigur, curiozitatea excesivă a Laurei trebuia satisfăcută... aşa că ea a
> luat acul mare.
> Pe ritmurile de la Dead Can Dance[1], Laura s-a îndreptat către Alex şi a
> înfipt cu putere în coloana lui vertebrată acul până când acesta a
> paralizat. Apoi uşor a luat un bisturiu şi i-a făcut o incizie verticală ...
> Toţi sătenii erau uimiţi. Niciodată nu mai văzusera cum arată un om pe
> [...]

Păcat că, deși Alex striga "Dar eu sunt nevinovat, sunt un biet
sătean!!", nimeni nu l-a crezut. După ce Andrei și-a terminat treaba
și a plecat cu drujba toată lumea s-a dus la casa lui Alex. Și, deși
avea el o halucinație cum ca ar fi bibliotecar, toate dovezile au
arătat că el era de fapt un simplu sătean. Nasol.

E noapte, păstrați discuțiile pentru ziua următoare.

Aștept acțiunile, aveți 48 de ore ca de obicei.

Sergiu