[rosedu-mafia] Ziua 2

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sun Jun 21 20:15:10 EEST 2009

2009/6/21 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>

> Laura...you have to choose [insert dramatic atmosphere]...it's between
> AE and [insert drum sounds] YOU!
> :P

Lucian, nu cred că trebuie să îţi dau ţie socoteală despre lucrurile pe care
le fac sau nu. Singurele persoane pe care AE nu le-a atacat sunt Mihai şi
Răzvan (P.S. AE : 3 mafioţi spuneai, nu? )
So...
pentru că jocul devine boring (dar încă cred puţin în nevinovăţia
bibliotecarului... dacă nu e el criminalul, asta e.. am omorât o persoană
nevinovată).
So...

Minus Vot : AJ (if I die, you was the killer)
Plus Vot : alecŞef

Story :

În micuţul sătuc întunericul se lăsa... Decizia fusese luată. Cineva trebuia
acum să îl ucidă pe micul bibliotecar.
Desigur, curiozitatea excesivă a Laurei trebuia satisfăcută... aşa că ea a
luat acul mare.
Pe ritmurile de la Dead Can Dance[1], Laura s-a îndreptat către Alex şi a
înfipt cu putere în coloana lui vertebrată acul până când acesta a
paralizat. Apoi uşor a luat un bisturiu şi i-a făcut o incizie verticală ...
Toţi sătenii erau uimiţi. Niciodată nu mai văzusera cum arată un om pe
interior. Inima i-a fost smulsă şi se pare că micul bibliotecar a decesat.
Of course, then a apărut şi andrewbwm şi l-a ciopârţit cu drujba. THE END.

[1] = http://www.youtube.com/watch?v=QJhVM930YXY

--
Laura.