[rosedu-mafia] Ziua 2

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Sun Jun 21 19:29:35 EEST 2009

Ce pot zice... am deja voturi, mi-e greu să cred că un biet
bibliotecar bătrân va reuși să vă convingă de nevinovăția lui.

Ultimele mele cuvinte sunt: atenție la oamenii care nu vorbesc.
Atenție la oamenii asupra cărora nu s-au ridicat încă semne de
întrebare. Atenție la șmecherași gen Lucian, care mânuiesc cuvintele
în așa fel ca oameni nevinovați să moară. Nu mai zic de Vlad, care se
lăuda la ultima ședință a Sfatului satului că sunt 3 mafioți. How in
the world știe câți sunt, dacă nu e unul dintre ei?

Vot: Lucian Cojocar.

Acum Laura, te hotărăști?

--
Alex Eftimie