[rosedu-mafia] Ziua 2

Marius Latu marius.latu at gmail.com
Fri Jun 19 07:08:08 EEST 2009

On Fri, 2009-06-19 at 06:13 +0300, mihai maruseac wrote:
> Nu a fost MM cel care și-a omorât fratele. Știți că am jucat săptămâna
> trecută mafia la vatra satului și de fiecare dată când eram eu sau el
> criminal și ne omoram între noi nu ieșea bine nici pentru celalt. Dacă
> aș fi fost atât de bolnav încât să nu realizez că jocul s-a terminat,
> sigur nu aș fi făcut ca în joc și aș fi ucis din start pe altcineva.
> Asta arată clar că nu eu l-am ucis pe Andrei.

Mihai, știi că noi ne așteptăm întotdeauna la ceva nou de la tine..și la
o adică ceva de genu nu ar fi total neașteptat din partea ta.

Pe de altă parte..faptul că te-ai detașat un pic de joc și nu mai
lansezi ipoteză după ipoteză mă face să cred că poate m-am înșelat în
privință ta tura trecută..așa că momentan îmi retrag votul.

Vot minus: MM

--
Marius