[rosedu-mafia] Ziua 2

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Thu Jun 18 23:57:51 EEST 2009

Ooo da. Lung dar interesant rezumatul tău.
Eu nu am nici o legătură cu nici unul dintre săteni. Mi se pare o prostie ce
vorbeaţi voi că aş acţiona împreună cu alex. Mi se pare o prostie subiectul
şi nu aveam de ce să comentez. În fine, acum ştiţi părerea mea cu privire la
acest subiect.

Pe mine mă amuză că ţie (şi lui Meme (până astăzi)) îţi era cel mai tare
frică să nu fii eliminată. E un scop să te enervez (no hard feelings btw),
cine ştie poate te superi şi ne spui cine e mafiotul (la genul masculin /
feminin dacă e cazul).
--
Mihai - Marian Dumitrache
http://www.takemyview.com/blog