[rosedu-mafia] Ziua 2

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Jun 18 16:03:19 EEST 2009

2009/6/18 Lucian Cojocar <cojocar at gmail.com>

> Dacă voi (VD şi AE) o acuzaţi pe LV folosindu-vă de argumentul meu ...
> acesta nu mai e valabil, pentru că se baza pe faptul că LV şi AE sunt
> mafioţi. Observ că tu ai dat reply după ce a dat VD, poate vrei să /ne sufli
> în strună/ cu gândul că `au muşcat-o' -- defapt *tu* ai invalidat
> argumentul. Pentru mine ai devenit *principalul* suspect.

Lucian, schimbarea ta de atitudine îmi dă de gândit.
Mereu am zis că e cev anecurat între mmdumi şi alex3f. La un moment dat am
presupus şi că ar fi ceva între alex şi roxanam, dar după alex a avut grijă
să o acuze pe roxana. În schimb mmdumi îşi păstrează atitudinea constantă.
Având în vedere că principalii mei suspecţi au fost mereu mmdumi, alex3f şi
Lucian ... încep să am nedumeriri în privinţa unora, însă Alex nu face
altceva decât să confirme.

Minus Vot : Mihai Dumitrache
Plus Vot : Alex Eftimie (oricum era el cu "ubuntu pentru oamenii lui
tabără", naşpa. )

--
Laura.