[rosedu-mafia] Ziua 2

Roxana Murarus roxanam at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 18 12:09:47 EEST 2009

Vouă nu vi se pare ciudat că Vlad şi Alex Ef n-au avut nicio dispută de când
au început toate astea?
Uite ce cred eu... Toată lumea îşi aduce aminte despre trecutul lui
Vlad. Toată
lumea îşi aduce aminte despre numeroasele conflicte pe care le-a avut cu
Alex
Ef  încă de pe vremea Ubuntu. Brusc, s-a instalat o pace. Eu cred că în
celebrul moment de iluminare al lui Vlad, s-a întâlnit cu bibiliotecarul
satului,
care i-a propus ceva. Nimeni nu i-ar suspecta pe cei doi dacă ar lucra
împreună.

Amândoi l-au acuzat pe MM, amândoi o acuză acum pe Laura. MD nu cred că
e vinovat de nimic şi cei doi îl folosesc doar pentru ca nimeni din sat
să nu-i
suspecteze.

And my vote goes to... VOT Alex Ef

Roxana