[rosedu-mafia] Ziua 2

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Jun 18 08:37:50 EEST 2009

Eu îmi păstrez votul de data trecută pentru că eliminarea lui Ionuț
este echivalentă cu eliminarea unei persoane care l-a votat pe Mihai
ieri - răzbunare sau gândire strategică.

De ce răzbunare și de ce Ionuț inițial? Pentru că aparent, nimeni nu-l
apără. Când Roxana l-a acuzat ieri nimeni nu a zis nimic, ceea ce l-a
făcut o țintă ușoară. Fiind ultimul care a votat cu Mihai, dacă ar fi
votat altfel poate eu nu aș mai fi fost pe aici, de asta consider că
eliminarea lui este un prim pas până la eliminarea mea.

Acum ajungem în partea strategică. În prezent, dacă ne păstrăm
voturile de ieri, Mihai Dumitrache are 4 voturi, MM are 5 și sunt 2
persoane care își pot schimba votul rapid. Mergând pe tehnica
gang-bang, e normal să mă tem că această crimă de azi noapte va duce
la eliminarea celui care a căutat cât mai multe indicii ieri,
eliminare din cauză că el a devenit incomod pentru cineva, pentru
mafie.

Așadar, am un motiv în plus să-l votez pe MD și nici unul să votez
altfel. Dacă există ceva îmi puteți spune, e foarte greu oricum să mă
convingeți că ce am văzut e fals.

Vot: Mihai Dumitrache