[rosedu-mafia] Ziua 2

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 18 01:12:00 EEST 2009

Salut,

hai să schimbăm topicul -- la mine s-au adunat absurd de multe nivele
de imbricare pentru cel vechi.

Din moment ce Ionuţ a protejat pe cineva şi nu ştim pe cine, we're back
to square one again. Dar am putea să ne dăm cu părerea pe cine ar fi
ales Ionuţ să protejeze. Hai să ne punem în locul lui -- pe *cine* am
fi protejat?

Eu, unul, subiectiv, mărturisesc, aş fi protejat pe Lucian. E singurul
care a scris ceva *gândit*; în rest am văzut acuzaţii goale -- da,
aici mă includ şi pe mine, în mare măsură. Lucian a votat-o pe Laura
ieri, deci Laura este un prim suspect în ipoteza mea. Desigur, sunt două
presupuneri tari aici: Ionuţ l-a protejat pe Lucian şi Laura, mafioată
fiind, a influenţat Grupul să îl omoare pe Lucian.

Pentru că presupunerile sunt peste limita mea de risc, mă retrag fără a
vota pe cineva, dar sunt atent la ce se întâmplă mai departe.

E o dimineaţă frumoasă, cu vânt care adie poate puţin prea tare şi cu o
ploaie măruntă, dar revigorantă. Stripy a revenit la ea acasă, dar e
mai sălbatică decât oricând -- o suspectez pe Roxana că a chinuit-o.

Vlad