[rosedu-mafia] Fwd: Joc mafia nr. 1

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sat Jun 13 17:21:54 EEST 2009

2009/6/13 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:

> Da, dar momentat sunt 2 persoane cu 5 voturi şi 2 cu 1 vot.
>
> --

Nu mi se pare corect, majoritatea simplă. Trebuie ca cei care sunt în
pericol de a fi eliminați să se justifice mai mult, ăsta e scopul
majorității de tipul half plus one.

Oricum, eu m-am justificat de prea mult ori încât orice aș mai zice ar
ajunge paranoia. Deci ar trebui să mă opresc și să aștept argumentele
celorlalți.