[rosedu-mafia] Fwd: Joc mafia nr. 1

Roxana Murarus roxanam at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jun 12 10:13:43 EEST 2009

Dragoş-George Comăneci wrote:
> Chiar asa, nu-si schimba nimeni votul? Sau Roxana si Lucian trec unul
> de o parte si unul de o parte ca sa fie echilibru din nou ?

Eu nu cred că e vreunul dintre ei criminalul.
Pe MD au început toţi să-l voteze după ce se presupune că Laura a găsit
"într-un mod miraculos" un câine care lătra spre ograda lui Mihai. Putea
să latre la o pisică.
Cel care a murit e fratele lui MM. Refuz să cred că cineva din sătucul
nostru, unde m-am născut şi
unde am crescut ar ucide sânge din sângele lui.

P.S. spre Vlad: Pisica ta cred că vrea să se pupe cu Lăbuş al meu. Ce
zici? Îi bag pe
        amândoi într-un coteţ? :-D