[rosedu-mafia] Fwd: Joc mafia nr. 1

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Thu Jun 11 13:50:59 EEST 2009

Salut,

m-am trezit din betia care a durat cateva zile (ore de joc); am baut
pentru ca eram suparat de plecarea mult
prea devreme a lui AM.

Vot: Laura Vasilescu

De la inceput LV, a aruncat cu acuzatii in stanga si dreapta, pana la
urma s-a decis ca-i contra lui MD (de atunci s-a votat contra lui MD).

Pe MD il stiu si eu, la un moment dat si-a bagat picioarele in
argumentare: "Eu nu sunt mafiot.". Daca ar fi fost, ar fi argumentat
in continuare.

LV l-a protejat (in doua randuri) pe AE, deci se cunosc (ori sunt
mafioti, ori sunt sateni si au vorbit intre ei -- in ambele cazuri
nu-mi plac).

ML a fost acuzat de  AE, ca sa *para* ca sunt din echipe diferite; dar
ML si-a facut mereu griji de cine-i politisul.

MM intradevar poate fi mafiot, dar el ne-a furnizat toate indiciile
(ar fi pacat sa-l eliminam --stiu ca nu-i un argument, dar ziua
urmatoare va claca, daca este mafiot), mai ales ca si AE a votat
contra lui. AE l-a mai protejat si pe MD, dar a facut-o doar ca sa-l
consideram in echipa cu el.

Concluzia mea (poate eronata): AE si LV sunt mafioti (sau se
protejeaza din alt motiv -- metagaming); MD sigur nu-i mafiot, MM --
mai vedem

Lucian