[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Wed Jun 10 00:04:23 EEST 2009

2009/6/9 Dumitrache Mihai-Marian <mmdumi at gmail.com>

> Laura motivul pentru care tu mă votezi e pentru că "mi s-a părut un om
> suspect" ?

Eşti printre puţinii care a lăsat impresia că nu încearcă să afle adevărul.
Ba mai mult, ai spus că MM se agită prea mult. Cu toţii ştim că MM
întotdeauna a vrut să ştie tot ce mişcă-n satul ăsta. E un fel de
"radio-şanţ". De ce să nu se agite? De ce să nu răscolească adevărul?

P.S. Foloseşti multe expresii care mă duc cu gândul la mafie. Tu m-ai pus pe
gânduri în legătură cu faptul că nu ar fi doar un criminal, ci o mafie :-) .

--
Laura.