[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Tue Jun 9 23:54:59 EEST 2009

Facts: primul care a început să invinovăţească a fost MM care ne-a spus
despre configuraţia caselor şi de faptul că făptaşul este vecin cu andrei,
configuraţia fiind :
1.   AM |  |  2.  DC
3.   AJ   |  |  4.  LC

Apoi tot MM a spus ceva de câine şi de faptul că lătra la curtea mea. Eu
v-am spus tuturor că nu am ieşit afară în acea seara, la fel ca orice seara
în ultima perioada (am şi explicat de ce). Mai mult de atât sunt convins că
acel câine lătra în altă direcţie, respectiv vecinul meu MeMe, care
învinovăţeste pe cine apucă.

Cei care votaţi, daţi şi un argument, sau "ascultaţi" / "citiţi"
mărturisirile.
--
Mihai - Marian Dumitrache
http://www.takemyview.com/blog