[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Tue Jun 9 13:07:50 EEST 2009

Nu te prea pricepi la justiţie domnul MM. Te grăbeşti fără să analizezi
toate faptele.
În seara cu pricina eu vizionam un episod din serialul (pe sesiunea asta)
G****** G****. Am auzit lătrat de câine, undeva aproape dar nu sunt sigur că
lătra spre mine. Eşti sigur că lătra spre casa mea ? Din câte ştiu eu casa
mea e cea mai mica din cartierul (satul) nostru cel drag numit Regie. La o
casa de 2 pe 3 e foarte posibil sa fi lătrat spre oricare dintre vecinii
mei.
Mihai tu esti cel mai revoltat şi pus pe atacat de când s-a anunţat crima.
Consider că ai ceva de ascuns şi încerci să invinovăţeşti pe altcineva.

Stimaţi concetăţeni,
Îi permiteţi acestui sătean să ne învinovăţească, pentru ceva ce e foarte
probabil să fi făcut chiar el ?

--
Mihai - Marian Dumitrache