[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jun 8 23:50:46 EEST 2009

On Mon, 08 Jun 2009 23:28:19 +0300
Roxana Murarus <roxanam at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> Să spunem că se mai întâmplă miracole. Cu ce "treburi" erai plecat de
> dimineaţă? Ai avut cumva de rătăcit vreun câine?

Cu siguranţă nu am avut nimic cu un câine. Un prieten a fost prins de
piraţii rivali, cei din Golf[0], despre care v-am tot povestit. A
trebuit să negociez eliberarea lui, în schimbul unei comori pe care o
aveam îngropate. Spre norocul nostru, atât eu, cât şi prietenul meu
suntem în siguranţă, deşi ceilalţi aveau Apă Neagră[1].

Ultima oară când am văzut câinele lui Mihai, îmi fugărise pisica în
copac şi lătra la ea. L-am luat cu binişoru' şi i l-am returnat lui
Mihai, care bănuiesc că îşi aminteşte de întâmplare -- nu au trecut
decât 4 zile de atunci.

Partea alarmantă este că şi Stripy, pisica mea, lipseşte de ceva vreme.
E o fire independentă, dar, cu un criminal în sat, sunt îngrijorat.
Anyone seen her?

Vlad

[0] http://thepiratebay.org/
[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_dark_water