[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jun 8 23:22:49 EEST 2009

On Mon, 08 Jun 2009 23:02:04 +0300
Roxana Murarus <roxanam at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> Eu nu cred cred că o persoană poate avea o schimbare atât de
> drastică, de la violenţă la luptător al dreptăţii. Nici plecarea ta
> din sat imediat ce s-a întâmplat nenorocirea nu te ajută prea tare.
> Eu te consider principal pe lista suspecţilor.

I have seen the light. V-am explicat în nenumărate rânduri cum nu sunt
mândru de ororile pe care le-am comis, dar sunt sigur că m-au călit în
a alege între bine şi rău. Nu vă mint, nu mi-ar ajunge 3 vieţi ca să
repar ce am făcut, de-asta sunt atât de pornit pe a face numai bine cât
mai am de trăit.

În aces spirit, sunt pregătit să răspund oricăror întrebări, în
speranţa de a îmi clarifica ţelul în viaţă şi de a găsi ucigaşul fără
milă al lui Andrei.

Bringing out the soapbox[1],
Vlad

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Soapbox