[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jun 8 13:57:47 EEST 2009

On Sat, 6 Jun 2009 13:50:25 -0700 (PDT)
Ionut Guduleasa <gulyan89 at yahoo.com> wrote:

> Eu incep sa ii suspectez pe cei care nu zic nimic. Au ceva de
> ascuns? :)

Eu am fost de dimineață plecat din sat cu treburi -- viața mea de
dinainte de a mă cuminți în satul ăsta, aceea de pirat, încă mă mai
bântuie. De aceea vă rog să îmi scuzați absența.

Ceea ce i s-a întâmplat lui Andrei este, într-adevăr, de regretat. Dar
nu pot să spun că solidarizez cu Mihai în încercarea lui de a teoretiza
totul. Ba, mai mult, mi se pare că o ia ușor razna, ceea ce e de
înțeles.

În spiritul trecutului meu furtunos și violent, caut un suspect către
care să îmi îndrept cuțitele demult încuiate în pivniță. Dar nu găsesc
pe nimeni -- atunci când voi găsi, însă, voi fi iute la mânie și nu voi
lăsa un alt sătean cinstit să moară.

Vlad