[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sun Jun 7 13:10:08 EEST 2009

2009/6/7 Dragoş-George Comăneci <drcomaneci at gmail.com>

Si mai mult, el a reusit sa blocheze actiunea cuiva pe care l-a ales
> probabil dintre cei pe care-i stia. Inca un motiv sa fim mai atenti la cei
> din generatia lui.

Andrei cunoştea tot satul, nu doar pe mine şi Răzvan (căci noi am participat
la jocurile munteneşti de iarnă - wouso).
În plus, să nu-l uităm pe Ionuţ G. şi el e în generaţie cu noi. Dacă unul
dintre mine şi Răzvan va muri, atunci înseamnă că autorul este cineva care
vrea să se răzbune pe laureaţii de la jocuri. (sau care doreşte ca hfall-ul
să nu fie terminat :P)

Răzvan Ghiţulete:

> Nu cred ca are ceva a face cu WoUSO avand in vedere ca singurii care au
> ramas in sat
> dupa WoUSO sunt cei care l-au ajutat pe mezinul familiei Maruseac sa obtina
> victoria.

Încă trăiesc, deci şi eu sunt din sat :).

Roxana M:

> Nu era staniol. Era o bluză cu ştrasuri. I know it was shinning. :-)
> Am reuşit să cad şi s-o murdăresc. Noroc că aveam un tricou de schimb în
> geantă.

Dar spunene de ce ai căzut? Unde alergai? :-)
--
Laura.