[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Sun Jun 7 12:48:12 EEST 2009

mihai maruseac a scris:
> La primărie toți apărem în acte ca săteni. Doar că unii din noi nu
> sunt destul de cinstiți :D

<joke>
În calitate de bibliotecar erudit al satului, te avertizez că exprimarea
corectă este „doar unii /dintre/ noi”. Totodată, te invit să vorbești în
numele tău, nu pune la îndoială cinstea localnicilor la grămadă.
</joke>

Anyhow: avem o armă aruncată, mai multe declarații de „n-am văzut, n-am
auzit, n-am dormit, n-am învățat la PL” în noaptea aia. Hai să căutăm
mai bine un mobil al crimei... de ce în lumea asta cineva ar dori să-l
omoare pe micuțul Maruseac?

Cine nu l-ar avea la inimă? (Ținem cont că la jocurile muntenești de
iarnă - provocarea vouso - Andrei a luat primul loc). Să fie tineri din
generația lui, consăteni invidioși pe el pentru acea reușită?

Alex