[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sun Jun 7 12:43:34 EEST 2009

2009/6/7 mihai maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>

> La primărie toți apărem în acte ca săteni. Doar că unii din noi nu
> sunt destul de cinstiți :D

Am dat fuguţa până la arhivele satului (aflate la Primărie, dincolo de
pajiştea din faţa casei mele)  şi m-am uitat pe înregistrările (video) din
noaptea crimei. Din păcate calitatea şi claritatea nu sunt prea bune şi nu
au putut să surprinđă mare lucru, dar din câte am analizat ... avem destul
de mulţi suspecţi la noi în sat.
Pe de o parte, Roxana s-a dus la bibliotecă cu mult staniol la ea şi s-a
întors fără.
Pe de altă parte, bibliotecarul împreună cu MD au fost surprinşi ieşind praf
de beţi din bar aseară târziu...

Refuz să cred orice implicare a bibliotecarului în această întâmplare. Pare
un om de treabă şi bun :( .

--
Laura.