[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Roxana Murarus roxanam at anaconda.cs.pub.ro
Sun Jun 7 11:21:20 EEST 2009

mihai maruseac wrote:
> Un pistol a fost găsit acum 10 minute aruncat în șanțul din fața casei
> lui Lucian, învelit cu staniol de ciocolată. Se pare că avem de-a face
> cu un criminal doritor de mult zahăr. :D

Eu am mâncat ieri o ciocolată, dar am aruncat staniolul la gunoi.
 Oricine putea să-l ia de acolo. Totuşi, mă îndoiesc că pistolul încape
într-o singură bucată de staniol
de ciocolată. Eu cred că moartea lui a fost premeditată. Cineva a avut
grijă să strângă mult staniol.
Adică cineva mănâncă *multă* ciocolată sau caută staniol prin gunoi.

Roxana