[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Ghitulete Razvan razvan.ghitulete at gmail.com
Sat Jun 6 20:43:16 EEST 2009

2009/6/6 Alex Eftimie <alex at eftimie.ro>

> Roxana Murarus a scris:
>
> Susțin cu tine Roxana, îmi retrag acuzația. Din câte am înțeles,
> răsfoind prin biblioteca pe care o conduc în modernul și cultul nostru
> sat, MM a fost la viața lui arhitect, constructor, inginer, doctor,
> preot, instructor, educator, învățător, profesor, deci e normal să știe.
>
> Cum spunea un vechi cărturar: lipite să fie buzele cele vinovate.
>
> Alex

Si eu am stat aseara treaz pana tarziu, invatand pentru examenul la PL. Dar
in afara de muzica de la winamp nu am auzit nici un zgomot ceea ce ma duce
cu gandul ca criminalul trebuie sa locuiasca pana in casa mea(ceea ce ar
explica faptul ca nu am auzit pe nimeni trecand pe strada la ora la care se
presupune ca a avut loc crima)