[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sat Jun 6 17:22:05 EEST 2009

On Sat, June 6, 2009 15:48, Alex Eftimie wrote:
> Laura Vasilescu a scris:

> ... la care adăugăm relația deosebită ce-i leagă pe cei doi frați (unul
> defunct din păcate). Aș zice că avem un meme suspect.

Leave MM to his geographic bickering. Eu nu cred ca a fost in stare sa isi
omoare propriul frate, chiar daca se certau tot timpul ca MM nu avea bani
de bautura.

Vlad

PS: Este ceva in neregula fie cu clientul lui Alex, fie cu lista, fie cu
SquirrelMail: butonul de `Reply' directioneaza mail-ul catre Alex, si nu
catre lista.