[rosedu-mafia] [Rosedu Mafia] Ziua 4

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Fri Jul 10 20:40:37 EEST 2009

2009/7/10 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:
> Dacă nu linșăm pe cineva, mă sinucid eu :|

Disperat că nimeni din sat nu părea a face ceva pentru a prinde
infractorii şi criminalii Alex a scos un pistol din buzunar şi s-a
împuşcat în mijlocul adunării. Speriaţi, unii săteni au început să se
uite în jur să vadă reacţia celorlalţi, sperând că poate Alex era
mafiot şi ceilalţi mafioţi s-ar fi dat şi ei de gol. Dar nu s-a
întâmplat nimic.

Cel puţin în primul minut. Deodată 3 dintre sătenti, Vlad Dogaru,
Marius Latu şi Răzvan Ghiţulete au scos câte un pistol, l-au îndreptat
către ceilalţi 3 săteni (Laura Vasilescu (Răzvan aici), Dragoş
Comăneci şi Roxana Murăruş (Vlad a fost aici:P)) şi au tras la unison.
Cei 3 săteni au căzut la pământ fără suflare.

Mafioţii au pornit să devasteze toate casele din sat şi au descoperit
că Alex era poliţistul satului, motivul sinuciderii lui fiind acum
evident. Din păcate a fost prea târziu pentru acest sat.

Morala: inactivitatea dăunează grav vieţii sociale.