[rosedu-mafia] [Rosedu Mafia] Ziua 4

Roxana Murarus roxanam at swarm.cs.pub.ro
Thu Jul 9 22:09:44 EEST 2009

Vlad Dogaru wrote:

> Concluzia logică este că AJ are un interes să eliminăm pe cineva cât
> mai repede. Banii mei sunt pe el şi pe Laura ca mafioţi, dar, văzând că
> Laura e mai puţin agresivă, în interesul satului, I urge you guys to
> off AJ today.
>
> A, da, şi mă calcă pe nervi când cineva spune de mai multe ori acelaşi
> lucru, iar ultima oară cu CAPS. Way to send your message across,
> mobster... ne faci şi vreo ofertă pe care nu o putem refuza?
>
> Minus vot: Laura
> Plus vot: AJ

Doar pentru că vrea să se termine mai repede nu înseamnă că e vinovat de
ceva.
Mie îmi pare rău pentru că sunt câteva persoane care nu au vorbit mai
deloc şi cred că printre ei se află şi forţele întunericului. :P
Laura nu cred că e vinovată pentru că a suspectat cam pe toată lumea;la
un moment dat am crezut că AJ e vinovat, dar teoria mea era din timpul
în care Lucian si Alex Ef. mai erau încă printre noi. Acum mă cam îndoiesc.
L-am suspectat pe Vlad multă vreme, dar încep să cred că nu e om rău
pentru că tot anturajul în care îl încadram eu era format din săteni.
Am ajuns atunci la cei care nu prea au vorbit şi am ales la întâmplare
pentru că au jucat la fel şi nu pot să-i deosebesc pe unii de ceilalţi.

Roxana